skönt!

Har precis kommit ut ur duschen. Sitter här med nymålade naglar och nytvättat hår, skönt!
Idag åt jag en jättemysig och god lunch med pappa och Tor. Sen mötte jag upp Therese, åkte till stan köpte en till tröja på Hollister fast en vinröd. Sen gick vi till Max och köpte en lyxshake och satt och pratade.
Åkte senare hem sen gick jag och tog kort i en såndär automat för jag ska beställa bankkort och då måste man ha ID-kort och lalalal. Sen gick jag och mamma o köpte choklad och har sen dess har vi legat i soffan och tjockat oss framför tv:n :D

Har packat eftersom att jag och Junie följer med Ebba till Rättvik imorrn :D Jättekul! Måste varva ner nu eftersom att jag ska upp halv 8 imorrn Ebba om du ser dethär, kolla din mobil!

image descriptionimage descriptionimage description
Happy halloweeen i efterskott! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0