Sjuk!

Hej hej! Idag är jag hemma från skolan för är sjuk! I helgen fyllde jag ju år!! :D
Tack till alla som har grattat mig! Och alla fina presenter!! Tyra och junie följde med till landet vi hade skit kul!! På fredagen vi träffade Fredrik och Nathalie som hade gjort världens gulligast överraskning! Sen gick vi ner till gården där vi träffade några, förlåt men orkar inte säga alla! På lördagen gick vi på marknaden, mysigt! Jag köpte ett par jätte sköna strumpor! sen gick vi och åt lunch då träffade vi misja och Carl-Oskar sen gick vi till deras skola och kollade! Deras är mycket mysigare än våran! Där träffade vi några fler! :) sen på kvällen var vi med Frida, Jesper, Gustav, Jonas, Fredrik, Nathalie, Emil, Agnes, Josefin och Matilda vi var hemma hos Fredrik! :D

Hejdå nu måste jag plugg!/Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0