Svar på kommentarer

KommentarTid
Lina S om Hej!:
Tack sötis!
Så fina bilder :)
IP: 
Svar: Aw tack sötnos!
21 Oktober, 18:10
DR om Hej!:
Trevlig helg ♥
IP:
Svar: Detsamma detsamma <3
21 Oktober, 15:46
Sandra om Hej!:
Jättefina bilder :)

Nej men choklad är väl aldrig fel? hehe
IP:
Svar:Tack vad söt du är! haha precis Choklad är ALDRIG fel ;)
21 Oktober, 09:08
LIENE om Hej!:
Tack:D
IP: 
Svar: :)
21 Oktober, 08:30
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] ([email protected]) omHej!:
Sv; Tusen tack, detsamma. Nåt planerat för helgen?
IP: 
Svar: För en gångs skull har jag ingenting planerat, typ första helgen på 5 veckor :)
21 Oktober, 02:17
N A T H A L I E ♥ om Hej på er:
- Tack så jätte mkt!
Red för första gången på typ 7 veckor idag!
Min kondis haha.. men ska börja gymma snart också :D
Brukar du gymma eller nåt liknande ?<3
IP: 
Svar: Va kul! Gymma gör jag inte men jag tränar truppgymnastik :)
20 Oktober, 22:49
hanna ♡ om Hej på er:
tack så mycket! :D
IP: 
Svar: :D
20 Oktober, 22:13
elin ([email protected]) om Hej på er:
fin blogg
IP: 
Svar: Tack tack :D
20 Oktober, 21:22
Sara om Hej på er:
Ha en fin kväll :)
IP: 
Svar: Tack detsamma Sara!
20 Oktober, 20:37
Dixi Wonderland om Hej på er:
Vad ska du vara på Halloween?
Du har väl inte missat att Alice of Sweden har 10% på hela sitt sortiment?! Klicka på länken så hittar du rabatt koden på min blogg.
Med vänliga hälsningar dixiwonderland.com

http://dixiwonderland.com/2011/october/halloween.html#comment
IP: 
Svar: Har redan vart på en "Halloweenfest" Hade typ blod i pannan, lösögonfransar osv..
20 Oktober, 20:10
Gabriella Petkovic om Hej på er:
tack :)
IP:
Svar: mm :)
20 Oktober, 18:44
Maria - med bebis i magen ☆ om Hej på er:
söt bild :)
IP:
Svar: Tack :)
20 Oktober, 18:24
Alex om Tjo:
haha jag är också spelnörd :P
IP: 
Svar: Haha treeevligt ;)
20 Oktober, 18:04
Anonym om Bilder från helgen :D:
Fett rolig helg! :D

Sknar mina stockholmsbrudar! :) <3 <3 <3

kramizzzzar från fredde! :)
Svar: VI SAKNAR DIG FREDRIK, puss! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0