DRAMATIK

I måndags hade jag det supermysigt med Ebba. Åt kebab och Hamburgare, bra käk jao!
Haha iaf så har jag haft både friends och skolfoto, jag har också börjat träningen det var några killar på skolgården där vi tränar som var asroliga dom väntade på oss i typ 3 timmar bara för att få prata med oss :')
btw så var Tessan störtskön påvägen till träningen! Hon skrev sitt namn och nummer på en lapp och gav till en kille! Dagen efter hade jag träningsvärk, sen orkar jag int berätta i detalj allt annat.

Idag har jag efter skolan vart i Linneas stall, skrattatackat på donken, solad vid tekniska högskolan.
NU på kvällen har jag vart på kuggen det var askul för att det var jättemycket roliga människor! fast sen började några bråka och polisen kom mer behöver ni inte veta. puss

muppig bild från sommarlovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0