Hej mina fina

Vaknade 10.30, sen dess har jag ätit frukost och myst med katten.
Igår var det skola, hade Noprov som gick sådär.. skulle nog kunnat plugga lite mer tycker jag. Men men life goes on, when nothing goes rigth go left!
Haha skojar lite ;)
Efter skolan åt jag Elna & Ebba på donken, s t a n d a r. Sen gick jag och Elna runt i V-gallerian och tittade lite, hittade en skitsnygg poncho & en skitsnygg kofta. Haha när jag stog och provade ponchon framför spegeln så kände jag mig iaktagen så jag vände mig om och där stog ingen mindre en Desiree Nilsson, då kollade hon också på den sen gick hon iväg och köpte den, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag och mamma köpa koftan och det, måste köpa present till Linnea ska sova där ikväll :D Sen ska jag och mamma äta lunch och gå promenad i fina vädret! Hörs, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0