HEJSANSVEJSAN

Hejsan!

Igår efter skolan så ringde vi Linn fick en biljett av henne till ett kollodisco som var i Fridhemsskolan. Sen gick jag hem, Linnea kom till mig senare vi åt cheesburgare, glass, choklad.
Sedan bar det av till Ladys på Östermalm, nej men jag, Linnea, Hedda och Malin var servitriser från halv 5 till halv 10 eller något sådant!
Vi hade jättekul faktiskt, vi är liksom ett skönt "gäng" ;)
Sen kom Linneas pappa och hämtade oss, dunkade musik hela vägen till Fridhemsskolan där "kollodiscot" var vi var där i ungefär 1 o halv timme och dansade å hade det kul!
Idag sov jag länge, segade ett bra tag sen köpte jag och mamma mat på donken och tog med den till kronis och satt och gjorde läxor, åt i solen. Sen mötte vi Tor hyrde 2 filmer köpte chips, läsk o godis :D Nu har vi sätt en film. Ska se den andra imorrn

Snodde bilder från www.mesthedda.blogg.se blogg. Hoppas att det var okej :)
(BJUDER)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0