FRedag!

Tjo tjena hej!
Idag hade vi biologiprov i No, jag hyffsat bra tycker jag. När vi slutade så ( no lifers som vi är ) sitter vi kvar utanför aulan väldigt länge, sedan rörde vi oss mot datasalen för att skriva ut en grej och efter det blev det såklart......DONKEN, the one and only! Haha skoja bara, men vi träffade en person där som vi inte inte blev "så glad" på, haha.
Efter det gick vi och kollade i lite affärer och fönstershoppade eftersom att ingen av oss har pengar. Sen började jag helt plötsligt gråta sen gick alla hem utan att säga hejdå....
Haha förlåt men sånt tycker jag är så jävla kul och sitter och skrattar åt mig själv här hemma... ensam..
Aja alla drog typ hem utom jag och Junie som gick hem till mig och hade jättekul och åt middag. Sen följde jag henne en bit på vägen när vi skulle hem. Hade så jävla roligt inne på Daglivs.
Just nu känner jag mig jättesnurrig, haha vet inte varför hörs senare. Ska kanske ladda upp lite nya fräsha bilder. Vi får se puss!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0