Glad alla ♥-ans dag!

Är fortfarande hemma och sjuk :(
Febern har gått ner, fast förkylningen är fortfarande lika jobbig. När jag vaknade och gick in i vardagsrummet ligger en söt lapp och en gelehjärtan på vardagsrummsbordet. Gulliga mamma!
Tyvärr ihar jag inte jättemycket att berätta eftersom att det inte händer så mycket när man varit inne 4 dagar i sträck.
Men en rolig sak att berätta är att jag pratade med Ebba igår och hon, jag, min bror Tor och en kille i konfirmationsgruppen ska döpa oss den 19:e mars och typ 40 ungdomar från andra konfagrupper ska kolla på, HAHAHA säger jag bara! Man måste ju vara döpt för att konfirmeras!
Nu ska jag antingen ladda ner någon film eller typ kolla på massa bloggar eller något, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0