Så rolig kväll!

Igår var jag Junie, Ebba, Elna och Bianca R i stan och köpte jättefina presenter til Bianca N.
Sen åkte vi hem till henne åt, hade catwalk ;) , pratade och hade det urmysigt! Vi hade också i smyg planerat med Linus att han skulle komma och överraska henne när hon hade en ögonbindel så kysste han henne och kom med rosor. Sååå gulliga att jag dör, seriöst!
Sen restan av kvällen hade vi det skitkul !
Älskar er alla tjejer!
När jag kom hem somnade jag på stört med allt smink och vaknade kl 12. Älska sova!

Idag ska jag kolla på bio med mamma, Tor och mormor, Vi ska se en gång i Phuket, som jag ock tjejerna egentligen skulle se ;( . Senare ikväll vet jag ännu inte vad som händer.
Men ni får ha det bäst så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0