TAGGA ÅRE

Idag har jag (vi) fixat massa saker inför imorgon då vi åker till Åre.
Har fått en ny skidjacka, underställ, fliströja o.s.v
Sen är det ju inte bara jag som fått nya  så hela fotöljen är just nu fylld av skidsaker!
Har letat efter min skidhjälm som jag slutligen hittade i cykelrummet, köpt hur mycket kattmat och kattsand som helst vilket lär behövas för vi ska ju trots allt vara borta en vecka.
Har också vart på bibblan och lånat en bok att syssesätta mig med under den 7 timmars långa resan.
Sen kom farmor över med 500 kr var till mig och Tor, dom är för gulliga!

Nu har precis tittat klart på TopModelSverige på tv3play med massa godis och laddar nu upp för att se på "Tillbaka till Vintergatan" Sen blir det att packa och kolla på Melodivestivalen. Blir en hyffsat tidig läggning också för tåget går typ 8 eller vad det var imorrn.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0