Vad jag har haft för mig i några timmar... Gör som jag ;)

Jag har blockat alla som jag inte känner på instagram, det är för att nästan alla dessa människor som då "följde" /followade mig bara var perversa
(vilket inte bara jag som hade, typ 99% av alla tjejer som har Instagram sitter i denna sits)
Jag struntar faktiskt i "hur många followers man har" och att folk ska gå in på min profil och kunna säga "OMG vad
Många likes och followers hon har" för faktiskt är mer än hälften av alla som följer och likear är pervon. Jag vill bara att folk som känner mig /vet vem jag är ska kunna se mina bilder. Plus att jag vill kunna lägga ut en bild utan att få 10000 nya meddelande på kik om hur jävla sexig man är, AMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0