GARDEROBSSTÄDNING

Hade det supermysigt på nyårsafton :D Åt på resturang sen åkte vi till någras fest där det fanns supersköna människor :D Firade 12slaget på en balkong vid vattnet, kom hem vid 4a eller nått och somnade därefter väldigt sent.

Idag vaknade jag vid 3 då Linnea kom hit. Vi & Tor tog en mysig prommenad till Odenplan där vi åt på BurgerKing. Sen åkte jag och Linnea hem till henne och åt igen.
Efter det åkte vi och träffade pepparkakan Elna som jag saknat så mycket (hon har varit i Vietnam i 2 veckor) :D <3 Vi mötte senare upp Michelle, Elin, Mark, Aing, David och Kevin. Vi satt typ och snackade på donken sen gick vi till Kronis och sköt smällare och hade det kul.
Gick därifrån vid 10 då jag gick hem till Orris. Vi pratade, spelade Tempelrun, kollade på tv och pratademed hennes familj, åt massa chips, jag åt thairäkor. Vi hade det iaf Supermysigt!! Nu har jag städat min garderob och är så stolt,hihi
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0