RÄTTVIK

Har vart på  Ebbas landställe de senaste dagarna.
Har haft jättekul.
Vi har bland annat åkt pulka i en skidbacke, vart med kompisar, flummat i stugan, tittat på film.
Orkar tyvärr inte skriva allt i detalj.
Men om ni vill se bilder från helgen så klickar eller kopierar ni länken↓
:D :D :D

http://kungsholmensbrudar.blogg.se/2012/january/bildbomb-fran-helgen.html

Love you guys!

Idag när jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen åkte jag och min familj till La Dam Noir och åt oxfile med pommes och pepparsås, till efterrätt gjorde jag en egen creme brule. Så goooottt!!!
Sen träffade jag Orris vi tog en promenade och sen gick vi hem till henne och bara chillade.

Hare bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0