Min födelsedag 24mars..

...började som alltid. Blev väckt av "ja mo hon leva", tårta och jättebra presenter.
Sen var det att skynda sig o duscha och fixa mig.
Efter en stund kom farmor & farfar och åt marängswich och öppnade jättefina presenter. Sen blev det att snabbt äta lunch och åka in till stan med mamma och byta ett par byxor som var i fel storlek.
Efter det stoorhandlade vi mat godis, tårta, jordgubbar, läsk och sånt som vi åt när bästisarna kom hit. Fick jättefina saker av dom! Sen åkte vi till högalidskyrkan på tecnomässan där danny uppträde sen var jag och Junie ute lite efter det!

Idag var det också snabba ryck för kusinerna, mormor, anna och Peder kom och firade mig med suuperfina presenter och god mat/tårta sen när dom gått mötte jag upp Michelle som gav mig jättefina presenter. Sen åkte vi på träning och efter det busade jag och tjejerna lite ;)
Måste bara säga att jag älskar mina nära och kära så grymt mycket,lägger upp bilder på presenterna nån annan gång puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0