SÅ otroligt GLAD

Helt underbart med 3 veckors ledighet nu!
Först 2 veckors prao sen påsklov. Alla 8or förtjänar verkligen det efter allt slit! Vi kommer också kunna uptatera bättre eftersom att vi inte har några prov o.s.v!
Idag slutade vi halv 2 så jag Bianca och Linnea gick till datasalen en snabbis, sen vidare till Kungsholmens gymnasium, köpte korv, lämnade in mina jeans på skräddning som sprack igår när jag var på TC.. så smidig, javet! Sen mötte vi upp Elna, Ebba och Junie som hade varit och köpt presenter till mig för jag fyller 15 imorrn, weeehooo! Astaggad :D
Vi gick i alla fall till donken och träffade Michelle och Matilda där vi åt och pratade. Efter det gick jag Ebba och Elna och köpte godis till ikväll då vi ska se Hungergames på bio! Astaggad på det också!
Nu ska jag titta på BigBrother och Topmodel, puss våra fina!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0